Pages

7 Mart 2018 Çarşamba

Yotuber Önerisi


Yeni bir blog girdisi yazmayalı yine bayağı bir zaman geçti. ne zaman blogla daha çok ilgilenme kararı alsam, bir türlü bu sözümü tutamıyorum. Ne yapalım, huyum batsın! neyse bugünkü yazıma geçeyim.

Siz de benim gibi makyaj vloglarına ilgi duyuyor musunuz? Ben sürekli izlemesem de Yotube'da birkaç tanesini takip ediyorum. Koreli vlogglerları takip etmeyi tercih ediyorum. Cilt bakımı alışverişimi Kore markalarından yapmayı seviyorum. E malumunuz cilt bakımı ve makyaj konusunda Kore dünyaya yeni bir soluk getirdi. Ben de bir Kore sever olarak daha çok Koreli Youtuberlara yöneliyorum. İzlemekten hoşlandığım güzel bir hesabın adresini önermek istiyorum sizlere. Ama öncelikle uyarmam gerekir ki bu kanalı izlemek için İngilizce bilmek gerekiyor. Tavsiye edeceğim kanalın adı Joan Kim. Kim, yurtdışında büyümüş bir Koreli sanırım. O yüzden içeriklerini İngilizce çekiyor. Tüh! Ben Korece biliyorum ama İngilizce bilmiyorum diyorsanız videolarında Korece altyazı mevcut. Sadece kozmetikle ilgili videolar çekmiyor; gezi, moda ve giyim üzerine videoları da var. 
Joan Kim: kuru, akneye meyilli bir cilde sahip. Yani benim cilt tipimle neredeyse aynısı. O yüzden kendisinin videoları benim için çok iyi oldu. izlemeyi seviyorum. Cilt bakımı yaptığı ve cilt bakım malzemeleri önerdiği videolarını izliyorum. Eğer sizin de benim gibi cildiniz kuruysa ve sivilcelere yatkınsa bu kanalı izlemenizi öneririm. Onun kullandığı ürünler Türkiye'de çok pahalı olsa da en kısa zamanda para biriktirerek almak istiyorum. Yıllardır kurtulamadığım sivilce izlerinden kurtulabilirsem artık benim favori kanalım olur. :) Kendisinin sivilce yaralarını geçirmek için kullandığı markaları gösterdiği bir videoyla son vereyim yazıma.


İki tane youtube hesabı var. 

Eğer daha fazla Youtuber önerisi istiyorsanız (özellikle Koreli Youtuberların kanallarını) yorum bırakmayı unutmayın. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder