Pages

12 Ağustos 2016 Cuma

SNOW APP'E NASIL ÜYE OLUNUR?




Evet arkadaşlar bu soru bana çok geldiği için uygulamaya  nasıl üye olacağınızı anlatmak istedim.

Öncelikle google play store ya da app store'a girerek yükle seçeneğine tıklıyoruz.

Daha sonra uygulama yüklendikten sonra karşınıza şöyle bir sayfa çıkacak;

Burada eğer facebook adresinizle giriş yapmak isterseniz direk giriş yapabilirsiniz, ama yok ben facebook hesabımla giriş yapmak istemiyorum derseniz more options seçeneğini tıklayın.

More options seçeneğine basınca karşınıza böyle bir sayfa çıkıyor. Eğer line hesabınız varsa iki hesabı senkronize ederek snow app'e kayıt olabilirsiniz. Eğer e-mail adresinizle kayıt olmak istiyorsanız -ki ben öyle kaydoldum- sign up with email seçeniğine tıklayın.


 Buradaki bilgileri doldurduğunuzda karşınıza next seçeneği çıkacak;


Bilgileri doldurup next seçeneğine tıklıyoruz.

Son olarak da insanların sizi bulmaları için kendinize oluşturacağınız bir kullanıcı adı ile kayıt işlemini tamamlıyorsunuz. Telefon numaranızı verip vermemek sizin tercihiniz. :)

NOT: Pek iyi anlatamamış olsam da umarım anlarsınız. :) Son olarak söylemek istiyorum ki bu snow uygulamasının filtresi çok iyi arkadaşlar. Korelilerin beyaz ve pürüzsüz ten takıntısı nedeniyle uygulamada direk filtreli olarak açılıyor ve gerçekten bana göre görüntüsü çok hoş. Snapchat şeklinde kullanmayacak olsanız bile sırf filtresi ve emoticonları için şans verin derim.



Bu arada kullanıcı adım missminny ekleyin takipleşelim. :D



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder