Pages

21 Nisan 2017 Cuma

Writing Slump


Yeni bir blog yazısı yazmayalı o kadar uzun zaman olmuş ki nasıl bir giriş yapacağıma karar
veremedim. öncelikle  kendime tekrardan hoş geldin diyorum. bu yazı benim blog alemine geri dönüşümün başlangıcı mı olur bilemiyorum ama umarım bundan sonra daha çok yazı yayımlayabilirim.
Writing Slump'u hiç duydunuz mu? Tam olarak Türkçe'ye çevirecek olursak yazma durgunluğu gibi bir anlam elde edebiliriz sanırım.  Yani sürekli yazma konusunda isteksizlik,  üşengeçlik, kendini işe yaramaz hissetme hali. İşte benim de uzun zamandır içinde bulunduğum bu durum rahatsız edici olmaya başladı. Aslında kendime itiraf etmem gerekirse writing slumpa çok uzun zaman önce girdim. Neredeyse liseden beri doğru dürüst bir şey yazdığım söylenemez. Çoğu yazı denemem hüsranla  sonuçlanıyor ya da ne zaman yazı yazmak istesem üşengeçliğim ağır basıyordu.  bu da ben de yetersizlik duygusu oluşturdu. Kendimi boşlukta ve yeteneksizmiş gibi hissetmeye başladım. Böylece kendimi salıp yıllarca boşlukta sallandım. Writing Slump denilen şey beni iyice sarıp sarmaladı anlayacağınız. aranızda benim gibi olanlar var mı bilemiyorum ama inşallah bu döngüden kısa zamanda kurtulurum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder