Pages

4 Ocak 2018 Perşembe

BLOGLARIN ÇÖKÜŞÜ


Herkese selam! Keyifler nasıl? Yeni yılın ilk günlerini yaşadığımız şu zamanlarda ben de boş durmayıp yeni bir post atayım dedim. Aslında bu blog sayesinde kafamı dağıtabiliyorum. Bana iyi geliyor. Geçelim bugün bahsetmek istediğim konuya. Başlıktan da anlaşılacağı üzere ciddi anlamda bloglara sırt dönülen bir döneme girdik. Özellikle benimki gibi kişisel blogları olanların işleri daha zorlaştı...
Yıllardır blog piyasasında olan bir bloggerim aslında. Çocukluğumdan bu zamana kadar bloglara karşı hep ilgim oldu. İlk açtığım bloglar sevdiğim filmlerle ilgili olmuştu. O zamanın meşhur High School Musical ve Camp Rock filmleriyle ilgili bloglar açmıştım. Tabii çocuk aklımla çok ilgilenmedim o bloglarla. Sürekli sayfadan yazılar fırlayan, renkli , ışıltılı blogları hatırlıyor musunuz? Yok avril Lavigne Fan yok Tokio Hotel Fan tarzı bloglar. İşte benimki de onlardan biriydi.
 O zamanlardaki blog çılgınlığı şimdikinden daha fazlaydı. İnsanlar bloglara ve forumlara meraklıydı ve sürekli oralarda daha çok takılıyorlardı. Facebook'un daha yeni yeni kendini gösterdiği zamanlardan bahsediyorum elbette. Şimdiyse internetin çok hızlı gelişip, değişmesiyle birlikte insanların bloglara ilgisi iyice azaldı. Artık instagramdan resimli postlara bakmak uzun yazı pkumaktan çok daha eğlenceli ve tasarruflu geliyor. Tabii bunun için kimseyi suçlayamayız ama insan üzülmüyor değil. Her şeyi hızla tükettiğimiz bu çağda bloglara da eskisi gibi değer verilmesini beklemek biraz saflık olurdu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder