Pages

13 Şubat 2016 Cumartesi

Benefit Türkiye Çekilişi !



Herkese merhabalar. Tatilimin şu son günlerinde okul açılmadan bir şeyler karalayayım dedim. Büyük ihtimalle yaz tatiline kadar buralar boş kalacak... Evet, size bahsetmek istediğim konuya dönelim. Benefit Türkiye; İnstagram'da 100.000 takipçiye ulaşmanın sevinciyle güzel bir çekiliş yapmaya karar vermiş. Bende haberi olmayanlar için duyurayım dedim.
Sizi bilmem ama benim makyajla aram pek yoktur. Ara sıra arkadaşlarla dışarıya çıkarken yaptığım makyaj dışında hiç öyle kendimle uğraşmam. Okula giderken de sabahın köründe kalktığım için yüzümü yıkamaya üşenmediğime şükrediyorum çoğu zaman. Ama İnstagram'da gördüğüm bu çekiliş bana bile katılma şevki verdi açıkçası.

Şöyle ki Benefit Türkiye 100.000 takipçi sayısına ulaşınca sevenlerine bir sürpriz yaparak çekiliş düzenlemiş. Kazanan on şanslı kişiye bin tl değerinde bir makyaj paketi hediye edecek. Hem de markanın en sevilen ürünlerinden oluşan bir hediye paketi!

Peki bu çekilişe nasıl katılabiliriz? Çok basit. İnstagram adresinize girip @benefitturkiye adresini takip ederek sayfada ilk çıkan resmi repost edip kendi hesabınızda @benefitturkiye #benefitturkiye etiketleri ile paylaşacaksınız. 12 Şubatta başlayan çekiliş 15 inde son bulacak. 17 Şubatta da kazananlar yine İnstagram da açıklanacak. Ama tabii bazı kurallar var. Benefit Facebook sayfasında gerekli aktivite bilgilerini verse de belli başlı olanları buraya yazayım. 

18 yaşın altındaysanız çekilişe katılamıyorsunuz. 
İnstagram hesabınız gizli olmamalı. 
Yarışmaya yurt dışından katılıyorsanız ödül kazanamıyorsunuz.
Ödülü kazanırsanız ilk bir hafta için de direk mesaj ile geri dönüş yapmak zorundasınız.
Kuralların devamını Benefit Türkiye'nin facebook sayfasından mutlaka okuyun! Okumak için tık... Herkese bol şanslar! :) 

NOT: Hiçbir makyaj firması ile alakam yoktur. Sadece hoşuma giden bu çekilişi paylaşmak istedim.!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder