Pages

13 Şubat 2016 Cumartesi

Boş Vagonlar(monteyn)- Wattpad Hikayesi


Wattpad ile ilgili yazdığım önceki yazımda size bundan sonra Wattpad'da okuyup beğendiğim hikayeleri yorumlayacağımı söylemiştim. Aslında bunu Wattpad da yazan kişiler var ama ben blogumda yazmak istedim. 


Hikaye Adı: Boş Vagonlar
Yazar: Monteyn
Bölüm Sayısı: 3
Tanıtım yazısı: kendini hiç bu kadar yalnız, ezik ve bitmiş hissetmemiş gencin, başından geçen trajikomik hikaye.

Hayattan sıkılmış, bunalmış gencimizin şehirler arası tren yolculuğunda hayatının aşkı olduğunu zannettiği kızla karşılaşmasını anlatan  kısa bir durum öyküsü. 

Hikaye ile ilgili düşüncelerimi söyleyecek olursam birincisi çok güleceğinize emin olabilirsiniz. Daha önce hiçbir Wattpad öyküsünü okurken kahkaha attığımı hatırlamıyorum. 3 bölümlük bu kısa öykümüzde adını bilmediğimiz başrol karakterimizin hislerini ve iç sesini okuyoruz. Yazar, karakterin duygu, düşüncelerini bize yakın bir arkadaşına başından geçenleri anlatıyormuşcasına yazmış. Bu yüzden kullandığı dil basit gibi düşünülse de anlatma becerisiyle bu durumu pek hissettirmiyor bence. Okurken edebi bir dil ya da sanatsal kurgu  yerine çerezlik kafanızı dağıtacak sizi eğlendirecek bir hikaye Boş Vagonlar. Açıkçası gerek mizahi anlatımı gerekse hikayenin şok edici sonu sayesinde ben çok beğendim. Yazarın diğer hikayelerini de mutlaka okumak istiyorum. 

Monteyn'in Boş Vagonlar hikayesi için tık!
Monteyn'in Wattpad profili için tık!
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder