Pages

4 Şubat 2016 Perşembe

KONU BULAMIYORUM!!

Ne kadar zamandır bloga uğramıyordum. Aslında yazacak pek bir şey bulamadığımdan buraya girip gevezelik edesim gelmiyordu. Ama belki tatilde olduğumdan belki de can sıkıntısından bloguma yazayım dedim.

Yeni blogger olmanın en büyük sıkıntılarından biri –kendi açımdan elbette- konu bulamamak… Evet,  ben konu bulamıyorum. Ne yazacağım hakkında hiçbir şey aklıma gelmiyor. Tabii bu benim üşengeçliğim ve tembelliğimle de alakalı bir durum bunu inkar etmiyorum. Aslında blog aleminde yeni sayılmam. Hatta kaç tane blog sitesi alıp onları nasıl çöplüğe çevirdiğimi ben bile hatırlamıyorum ama bu sefer daha ciddi bir şeyler yapmak istedim. Dalga geçmeden, içimden geçenleri aktarmayı umut ediyorum. İnşallah en kısa zamanda kendimi toparlar ve blogla daha çok ilgilenirim. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder